Harmonický pomer kyselín a zásad - základ zdravia organizmu. Čitateľa by...
Rovnováha kyslých a zásaditých látok – program zdravia a dlhovekosti
Autoři v této příručce přinášejí výchovné podněty určené rodičům dětí...
Veľmi zaujímavá a krásne spracovaná knižka, ktorá vám pomôže...
Dráma ľudskej duše - príbeh syna šľachtica, ktorý má tvár znetvorenú do...
Keď sa po prvý raz na pulty kníhkupectiev dostala kniha Služby, z ktorých padnete na zadok, mnohí sa pýtali:
Záleží až tak na službách? O dvadsať rokov neskôr, keď máme za sebou revolúciu v službách zákazníkom, je nepísaným pravidlom, že čo najlepšie služby vedú k vyšším ziskom a rýchlejšiemu rastu.
Internet zmenil spôsob, akým zákazníci nakupujú, ale základné pravidlá poskytovania výnimočných služieb zostali nezmenené. V tejto špeciálnej edícii, ktorou oslavujeme dvadsiate výročie prvého vydania knihy, vám prinášame nové tipy, techniky a rady, čo robiť, aby z vašich služieb padli zákazníci na zadok.
Či už ste nováčikom v oblasti zákazníckych služieb, alebo skúseným profesionálom, v tejto knihe nájdete:
•Rady, ako zákazníkom vyraziť dych, ako dokonale riešiť problémy, ako sa správne rozhodnúť, kedy možno obísť alebo si prispôsobiť pravidlá, ako pracovať s kultúrnymi a generačnými rozdielmi, alebo ako efektívne pristupovať k nepríjemným zákazníkom.
•Príklady z praxe a úplne nové kapitoly o tom, ako využívať sociálne médiá na komunikáciu so zákazníkmi, ako si udržať nadhľad, ako kladne reagovať na negatívnu spätnú väzbu, a ešte oveľa viac.
Rok vydania | 2013 |
Vydavateľstvo | Motýľ |
Jazyk | slovenský |
Väzba | pevná |
Počet strán | 272 |
Prebal | nie |
Stav | Ako nová |
2,90 €
1,50 €
4,50 €
3,30 €
3,50 €
3,90 €
5,50 €
4,50 €
4,50 €
4,50 €
4,50 €
4,50 €
4,50 €
3,50 €
3,50 €
2,90 €
4,50 €
4,50 €
5,50 €
4,50 €
4,50 €
4,10 €
4,10 €
4,50 €
4,00 €
3,50 €
3,50 €
3,50 €
4,00 €
3,50 €